Nowe logo Farmak International zostało starannie przeprojektowane. Szary stał się podstawowym kolorem, symbolizującym technologię i innowacje. Jednocześnie zachowaliśmy tradycyjny niebieski kolor, który oznacza czystość i sterylność w produkcji farmaceutycznej. Okrąg, który był integralną częścią poprzedniego logo, zastąpiliśmy okrągłymi nawiasami. Nawiasy te symbolizują naszą otwartość na innowacje, przejrzystość naszych działań dla partnerów i konsumentów oraz ochronę pacjentów przed chorobami.
Grupa kapitałowa zaprezentowała również swoje nowe hasło: «Promowanie wysokiej jakości leków na całym świecie»
Rebranding stał się częścią strategii korporacyjnej dotyczącej ekspansji w UE i innych krajach na całym świecie. Farmak International nadal dynamicznie się rozwija, w 2024 roku do grupy kapitałowej dołączył potężny gracz na rynku farmaceutycznym w Polsce, Symphar Sp. z o. o. W ubiegłym roku zwiększyliśmy naszą obecność w UE, przejmując farmaceutyczne spółki marketingowe w Czechach i na Słowacji. W 2025 roku Spółka planuje produkcję pierwszej komercyjnej serii produktów we własnym zakładzie w Hiszpanii.
Grupa Kapitałowa Farmak składa się obecnie z >10 biur handlowych w Szwajcarii, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Polsce, Słowacji, Czechach, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Ukrainie, Wietnamie, Uzbekistanie, Kazachstanie i Kirgistanie. Grupa Kapitałowa Farmak eksportuje swoje produkty do 60 krajów, w tym do 15 krajów członkowskich UE, Ameryki Środkowej i Południowej, Bliskiego Wschodu, Azji, Afryki i Australii.
„Dziś Farmak International jest przykładem szybkiego rozwoju. A żeby istota i dynamika naszej pracy dokładnie odzwierciedlała pozycjonowanie firmy, podjęliśmy ważny krok, jakim jest aktualizacja naszej identyfikacji wizualnej. Rebranding pomoże nam pokazać światu naszą wewnętrzną transformację”
Wiktor Kostiuk
Prezes Zarządu w Farmak AG